Convious
Visuele identiteit
Dynamische en moderne nieuwe visuele identiteit voor Convious, een snel groeiende start-up uit Amsterdam.
Vraag
Geef de huisstijl van Convious een nieuwe uitstraling. Een uitstraling dat meer 'joy', dan 'business' uitstraalt. Bij Convious draait alles om het verkrijgen en analyseren van data en het daardoor kunnen verhogen van de online-sales in de recreatiesector.
Communicatie concept
Convious biedt organisaties in de recreatiesector een middel om haar gasten/klanten zelf een bod te laten uitbrengen voor hun toegangskaarten. Middels dit systeem gaat de omzet extreem omhoog.
Het doel is om toekomstige klanten zo makkelijk mogelijk een ticket te laten kopen. De weg daar naartoe wordt elke dag onderzocht en verbeterd. Dit heeft Newminds vertaald naar een communicatieconcept. De magneet symboliseert het aantrekkingskracht-principe wat Convious op de doelgroep probeert uit te oefenen.
Letters vormen wegsituaties in het ontwerp
Voorkant van een product-brochure
Brochure ontwerp
Website
Intern ontwerpproces met deze ambitieuze groep mensen