TrendingTea
Visuele identiteit
Discover the world of tea!
Vraag
Drie jonge ondernemers uit Zwolle hebben Newminds gevraagd een stijl te ontwerpen voor een nieuw thee concept; TrendingTea. De nieuwe stijl, met o.a. een logo, verpakkingen en stickers moeten bij het concept passen en daarnaast onderscheidend zijn.
Het plan van de jonge ondernemers is om exclusieve, losse thee aan te bieden in abonnementsvorm. Zo wordt de klant elke maand verrast met een exclusieve selectie van heerlijke, losse kwaliteitsthee. Op deze manier veranderen de normale kopjes thee in oprechte geniet-momenten.
Concept
TrendingTea heeft als slogan; Discover the world of tea. In deze hoek wilde wij het beeldmerk gaan zoeken. Het beeldmerk bestaat uit drie essentiële onderdelen vanuit TrendingTea.
1. Thee velden. Dit element staat voor de pure thee die je gelijk in je kopje krijgt en proeft zonder toegevoegde kunstmatige smaken.
2. 'Discover the world of tea'. Het logo is rond om de wereld aan thee smaken te symboliseren.
3. Om het af te maken zit er een dubbele T in om het helemaal bij TrendingTea te laten passen.
Consumentverpakkingen
Theeblikken uit de ‘exclusive-lijn’
Website iconen: 'Hoe werkt het?’
Promotiemateriaal
Promotiefoto